Eeemmmm.......

Eeemmmm.......

Sunday 24 July 2011

Bab 3 : My Jiran

Thn ni buah durian kurang elok. Klu jatuh pun mesti yg dah kene tebuk dek tupai. So, mana yg elok tu baru saya bagi kat jiran sya ni. Yg saya sedih nya, apa yg berlaku thn lps dah berulang lagi. Saya sebenarnya bkn marah pasal buah tu, tp yg geramnya, diorang ni mcm tak hormat kan saya. 
Lain la klu dah bpk saudara saya wakaf kan semuanya, ank2 dia sendiri pun dah x der hak kan? Jadi x patut ker saya geram? Sedang dia punya la berkira, sampaikan pasal x nak bagi kitaorg pinjam kereta sorong pun sanggup dia bohong kereta sorong tu bkn dia punya. Last2, pasal geram punya psl, saya langsung x kutip apa2 buah lagi. Klu dia nak ambik, ambik la. Mls nak berebut2. Lps ni saya mls nak ambik pusing sgt, blkg tu semak ke, apa ke. lantak la.. Klu saya dah serabut sgt baru saya nak bersih kan. Klu ikut kan thn lps klu semak sikit diaorg tanya bila saya nak bersihkan. Kadang2 susah tau berurusan dgn org lama ni. Maklum la, da byk sgt mkn garam, mula la darah tinggi naik....

No comments:

Post a Comment